Klantenservice

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op. 

Hoe wordt de reparatieprijs bepaald?

AD-Telecom zorgt er altijd voor dat er eerlijke en transparante prijzen worden gehanteerd, wat betekent dat AD-Telecom altijd een opsomming kan vrijgeven van de prijs die wij rekenen.

Het arbeidstarief bestaat uit:

 

  • Arbeid van de gekwalificeerde expert 
  • 12 maanden garantie
  • Onderhoud van onze apparatuur, gereedschap en overige kosten voor de winkel
Moet ik onderzoekskosten betalen?

Voor normale reparaties hanteren €29,- onderzoekskosten.  

Bij AD-Telecom betaal je enkel alleen onderzoekskosten voor waterschade ( v.a €49,-) en bij problemen waarbij de oorzaak niet duidelijk te identificeren is ( €29,- ).

 

Kan ik mijn toestel opsturen?

Je kunt jouw toestel veilig en gemakkelijk opsturen naar onze winkel conform de volgende punten:

  • Zorg dat je telefoon aangetekend wordt opgestuurd
  • Verpak het toestel veilig in bubbel-plastic, in een stevige doos. 

Je kunt jouw toestel opsturen naar:
AD-Telecom, Eikenlaan 43, 7611AV te Aadorp

 

Wat voor een garantie zit er op mijn reparatie?

AD-Telecom geeft 12 maanden garantie op alle reparaties, zoals strepen in het scherm, touch-problemen of andere vergelijkbare problemen. Hou er echter rekening mee dat waterschade en val-schade niet onder deze garantie vallen. 

Op batterijen hanteert AD-Telecom garantieperiode van 6 maanden.

Moet ik voor reparaties een afspraak maken?

Omdat AD-Telecom een eenmanszaak is, kan het zijn dat Adriaan even van zijn plek is om klanten te bezoeken. Het is niet verplicht om een afspraak te maken maar wel gemakkelijk. Klanten die een afspraak hebben gemaakt, gaan echter voor, wat betekend dat -in de meeste gevallen- je toestel sneller gerepareerd wordt op afspraak. 

Heeft AD-Telecom ook accessoires en hoesjes?

AD-Telecom heeft accessoires op voorraad van alle gangbare modellen en merken. Ook kan AD-Telecom vrijwel elk type accessoire bestellen via onze leveranciers. Bestellingen worden geleverd binnen 2 werkdagen.

Is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig?

Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig voor winkel. 

KLANTENSERVICE

Waar kan AD-Telecom u mee helpen?

Bel AD-Telecom

0546 433091

●  Wij zijn helaas gesloten

Chat online met de hulpdesk

AD-Telecom reageert binnen 10 minuten

Bezoek AD-Telecom

Bekijk kaart

Winkel in Aadorp

AD Telecom

Eikenlaan 43
7611AV Aadorp

Maandag
9:30 - 18:00
Dinsdag
9:30 - 18:00
Woensdag
9:30 - 18:00
Donderdag
9:30 - 18:00
Vrijdag
9:30 - 18:00
Zaterdag
9:30 - 13:00
Zondag
Gesloten

Er zijn altijd voldoende parkeergelegenheden 

Maak afspraak

Veelgestelde vragen