Klantenservice

Heeft u een vraag of komt u ergens niet uit? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op. 

Hoe wordt de reparatieprijs bepaald?

AD-Telecom zorgt er altijd voor dat er eerlijke en transparante prijzen worden gehanteerd, wat betekent dat AD-Telecom altijd een opsomming kan vrijgeven van de prijs die AD-Telecom rekent.

Het arbeidstarief bestaat uit:

 

  • Arbeid van AD-Telecom
  • 6 maanden garantie op accu’s
  • 12 maanden garantie op overige reparaties
  • Onderhoud van de reparatie apparatuur, gereedschap en overige kosten voor de winkel.
Betaal ik onderzoekskosten?

Voor normale reparaties hanteert AD-Telecom geen onderzoekskosten.

Bij waterschade betaald u enkel en alleen onderzoekskosten en waterschadereinigingskosten van €49,- incl. BTW. Dit bedrag is excl. onderdelen die eventueel vervangen moeten worden.

Als blijkt dat uw toestel na een waterschade niet meer te repareren is, dan ontvangt u altijd een officieel schaderapport voor uw verzekering. 

Als u er voor kiest om een reparatie uit te voeren na een waterschade, dan kan AD-Telecom u nooit garanderen dat uw toestel na reiniging van een waterschade oneindig zal blijven werken in de nabije toekomst.

Ook dit zullen wij mondeling bij u aangeven als u de winkel bezoekt.

 

Kan ik mijn toestel opsturen voor reparatie?

U kunt uw toestel veilig en gemakkelijk opsturen naar de winkel conform de volgende punten:

  • Zorg dat uw telefoon aangetekend en verzekerd naar AD-Telecom wordt verstuurd.
  • Verpak het toestel veilig in bubbel-plastic, in een stevige doos.

U kunt uw toestel opsturen naar:
AD-Telecom, Eikenlaan 43, 7611AV te Aadorp

AD-Telecom stelt zich niet aansprakelijk bij het zoek raken van uw pakket van PostNL, GLS of een andere pakketdienst.

 

Welke garantievoorwaarde heb ik op een reparatie?

AD-Telecom geeft 12 maanden garantie op alle reparaties, zoals strepen in het scherm, touch-problemen of andere vergelijkbare problemen. Hou er echter rekening mee dat waterschade en val-schade niet onder deze garantie vallen.

Op batterijen hanteert AD-Telecom garantieperiode van 6 maanden.

Moet ik voor reparaties een afspraak maken?

Omdat AD-Telecom een eenmanszaak is, kan het zijn dat Adriaan even van zijn plek is om klanten te bezoeken. Daarom werkt AD-Telecom uitsluitend op afspraak. Zo garandeert AD-Telecom u dat AD-Telecom altijd de beste service verleent. Klanten die een afspraak hebben gemaakt, gaan voor, wat betekend dat -in de meeste gevallen- je toestel sneller gerepareerd wordt op afspraak.

Heeft AD-Telecom ook accessoires en hoesjes?

AD-Telecom heeft accessoires op voorraad van alle gangbare modellen en merken. Ook kan AD-Telecom vrijwel elk type accessoire bestellen via onze leveranciers. Bestellingen worden geleverd binnen 1 tot 2 werkdagen.

Hoe wordt de verkoopprijs van artikelen bepaald?

AD-Telecom is afhankelijk van de prijzen van de leverancier. Soms vindt u bij een andere winkel een andere prijs. Echter maakt AD-Telecom het verschil door extra service aan te bieden. Zo kan AD-Telecom uw toestel instellen, handelen wij zelf de garantiegevallen af, kan AD-Telecom uw toestel bezorgen, en  hoeft u geen lange afstanden te rijden naar een reparatiecentrum als u problemen ondervind met uw device, om maar niet te spreken van lange wachttijden bij service balie’s bij de concurrent. Dit bespaart u tijd, en tijd is geld. AD-Telecom is klantgericht en is u graag van dienst.

Wat zijn de Algemene Voorwaarden?

AD-Telecom werkt met Algemene Voorwaarden. Deze kunt u vinden bij het tabblad: Klantenservice

KLANTENSERVICE

Wilt u iets bestellen, uw device laten repareren of heeft u een andere vraag?

Neem snel contact op met AD-Telecom!

 

Bel AD-Telecom

0546 433091

It's Wednesday 23:16●  AD-Telecom is momenteel gesloten

WhatsApp met AD-Telecom

06 51 441 421

AD-Telecom reageert binnen 15 minuten

Bezoek AD-Telecom

Bekijk kaart

Eenvoudig te bereiken in Aadorp

Let op: AD-Telecom werkt graag op afspraak.

AD Telecom

Eikenlaan 43
7611AV Aadorp

T: 0546-433091

M: 06-51441421 ( WhatsApp )

Maandag
9:30 - 18:00
Dinsdag
9:30 - 18:00
Woensdag
9:30 - 18:00
Donderdag
9:30 - 18:00
Vrijdag
9:30 - 18:00
Zaterdag
9:30 - 13:00
Zondag
Gesloten

Er zijn altijd voldoende parkeergelegenheden 

Maak afspraak

Veelgestelde vragen