Klantenservice
Heeft u een vraag of komt u ergens niet uit? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op.
Hoe wordt de reparatieprijs bepaald?
AD-Telecom zorgt er altijd voor dat er eerlijke en transparante prijzen worden gehanteerd, wat betekent dat AD-Telecom altijd een opsomming kan vrijgeven van de prijs die AD-Telecom rekent.
Het arbeidstarief bestaat uit:
- Arbeid van AD-Telecom
- 6 maanden garantie op accu’s
- 12 maanden garantie op overige reparaties
- Onderhoud van de reparatie apparatuur, gereedschap en overige kosten voor de winkel.
Betaal ik onderzoekskosten?
Voor normale reparaties hanteert AD-Telecom geen onderzoekskosten.
Bij waterschade betaald u enkel en alleen onderzoekskosten en waterschadereinigingskosten van €49,- incl. BTW. Dit bedrag is excl. onderdelen die eventueel vervangen moeten worden.
Als blijkt dat uw toestel na een waterschade niet meer te repareren is, dan ontvangt u altijd een officieel schaderapport voor uw verzekering.
Als u er voor kiest om een reparatie uit te voeren na een waterschade, dan kan AD-Telecom u nooit garanderen dat uw toestel na reiniging van een waterschade oneindig zal blijven werken in de nabije toekomst.
Ook dit zullen wij mondeling bij u aangeven als u de winkel bezoekt.
Kan ik mijn toestel opsturen voor reparatie?
U kunt uw toestel veilig en gemakkelijk opsturen naar de winkel conform de volgende punten:
- Zorg dat uw telefoon aangetekend en verzekerd naar AD-Telecom wordt verstuurd.
- Verpak het toestel veilig in bubbel-plastic, in een stevige doos.
U kunt uw toestel opsturen naar:
AD-Telecom, Eikenlaan 43, 7611AV te Aadorp
AD-Telecom stelt zich niet aansprakelijk bij het zoek raken van uw pakket van PostNL, GLS of een andere pakketdienst.
Welke garantievoorwaarde heb ik op een reparatie?
AD-Telecom geeft 12 maanden garantie op alle reparaties, zoals strepen in het scherm, touch-problemen of andere vergelijkbare problemen. Hou er echter rekening mee dat waterschade en val-schade niet onder deze garantie vallen.
Op batterijen hanteert AD-Telecom garantieperiode van 6 maanden.
Moet ik voor reparaties een afspraak maken?
Omdat AD-Telecom een eenmanszaak is, kan het zijn dat Adriaan even van zijn plek is om klanten te bezoeken. Daarom werkt AD-Telecom uitsluitend op afspraak. Zo garandeert AD-Telecom u dat AD-Telecom altijd de beste service verleent. Klanten die een afspraak hebben gemaakt, gaan voor, wat betekend dat -in de meeste gevallen- je toestel sneller gerepareerd wordt op afspraak.
Heeft AD-Telecom ook accessoires en hoesjes?
AD-Telecom heeft accessoires op voorraad van alle gangbare modellen en merken. Ook kan AD-Telecom vrijwel elk type accessoire bestellen via onze leveranciers. Bestellingen worden geleverd binnen 1 tot 2 werkdagen.
Hoe wordt de verkoopprijs van artikelen bepaald?
AD-Telecom is afhankelijk van de prijzen van de leverancier. Soms vindt u bij een andere winkel een andere prijs. Echter maakt AD-Telecom het verschil door extra service aan te bieden. Zo kan AD-Telecom uw toestel instellen, handelen wij zelf de garantiegevallen af, kan AD-Telecom uw toestel bezorgen, en hoeft u geen lange afstanden te rijden naar een reparatiecentrum als u problemen ondervind met uw device, om maar niet te spreken van lange wachttijden bij service balie’s bij de concurrent. Dit bespaart u tijd, en tijd is geld. AD-Telecom is klantgericht en is u graag van dienst.
Wat zijn de Algemene Voorwaarden?
AD-Telecom werkt met Algemene Voorwaarden. Deze kunt u vinden bij het tabblad: Klantenservice
KLANTENSERVICE
Wilt u iets bestellen, uw device laten repareren of heeft u een andere vraag?
Neem snel contact op met AD-Telecom!
Bel AD-Telecom
0546 433091
It's Wednesday 23:16 — ● AD-Telecom is momenteel gesloten
WhatsApp met AD-Telecom
06 51 441 421
AD-Telecom reageert binnen 15 minuten
Bezoek AD-Telecom
Bekijk kaart
Eenvoudig te bereiken in Aadorp
Let op: AD-Telecom werkt graag op afspraak.
AD Telecom
Eikenlaan 43
7611AV Aadorp
T: 0546-433091
M: 06-51441421 ( WhatsApp )
Er zijn altijd voldoende parkeergelegenheden