Klantenservice
Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op.
Hoe wordt de reparatieprijs bepaald?
AD-Telecom zorgt er altijd voor dat er eerlijke en transparante prijzen worden gehanteerd, wat betekent dat AD-Telecom altijd een opsomming kan vrijgeven van de prijs die wij rekenen.
Het arbeidstarief bestaat uit:
- Arbeid van de gekwalificeerde expert
- 12 maanden garantie
- Onderhoud van onze apparatuur, gereedschap en overige kosten voor de winkel
Moet ik onderzoekskosten betalen?
Voor normale reparaties hanteren €29,- onderzoekskosten.
Bij AD-Telecom betaal je enkel alleen onderzoekskosten voor waterschade ( v.a €49,-) en bij problemen waarbij de oorzaak niet duidelijk te identificeren is ( €29,- ).
Kan ik mijn toestel opsturen?
Je kunt jouw toestel veilig en gemakkelijk opsturen naar onze winkel conform de volgende punten:
- Zorg dat je telefoon aangetekend wordt opgestuurd
- Verpak het toestel veilig in bubbel-plastic, in een stevige doos.
Je kunt jouw toestel opsturen naar:
AD-Telecom, Eikenlaan 43, 7611AV te Aadorp
Wat voor een garantie zit er op mijn reparatie?
AD-Telecom geeft 12 maanden garantie op alle reparaties, zoals strepen in het scherm, touch-problemen of andere vergelijkbare problemen. Hou er echter rekening mee dat waterschade en val-schade niet onder deze garantie vallen.
Op batterijen hanteert AD-Telecom garantieperiode van 6 maanden.
Moet ik voor reparaties een afspraak maken?
Omdat AD-Telecom een eenmanszaak is, kan het zijn dat Adriaan even van zijn plek is om klanten te bezoeken. Daarom werkt AD-Telecom uitsluitend op afspraak. Zo garandeert AD-Telecom u dat wij altijd de beste service verlenen. Klanten die een afspraak hebben gemaakt, gaan voor, wat betekend dat -in de meeste gevallen- je toestel sneller gerepareerd wordt op afspraak.
Heeft AD-Telecom ook accessoires en hoesjes?
AD-Telecom heeft accessoires op voorraad van alle gangbare modellen en merken. Ook kan AD-Telecom vrijwel elk type accessoire bestellen via onze leveranciers. Bestellingen worden geleverd binnen 2 werkdagen.
Is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig?
Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig voor winkel.
KLANTENSERVICE
Waar kan AD-Telecom u mee helpen?
Bel AD-Telecom
0546 433091
● Wij zijn helaas gesloten
WhatsApp met AD-Telecom
06 51 441 421
AD-Telecom reageert binnen 15 minuten
Bezoek AD-Telecom
Bekijk kaart
Eenvoudig te bereiken in Aadorp
AD Telecom
Eikenlaan 43
7611AV Aadorp
Er zijn altijd voldoende parkeergelegenheden