Klantenservice

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op. 

Hoe wordt de reparatieprijs bepaald?

AD-Telecom zorgt er altijd voor dat er eerlijke en transparante prijzen worden gehanteerd, wat betekent dat AD-Telecom altijd een opsomming kan vrijgeven van de prijs die wij rekenen.

Het arbeidstarief bestaat uit:

 

  • Arbeid van de gekwalificeerde expert 
  • 12 maanden garantie
  • Onderhoud van onze apparatuur, gereedschap en overige kosten voor de winkel
Moet ik onderzoekskosten betalen?

Voor normale reparaties hanteren €29,- onderzoekskosten.  

Bij AD-Telecom betaal je enkel alleen onderzoekskosten voor waterschade ( v.a €49,-) en bij problemen waarbij de oorzaak niet duidelijk te identificeren is ( €29,- ).

 

Kan ik mijn toestel opsturen?

Je kunt jouw toestel veilig en gemakkelijk opsturen naar onze winkel conform de volgende punten:

  • Zorg dat je telefoon aangetekend wordt opgestuurd
  • Verpak het toestel veilig in bubbel-plastic, in een stevige doos. 

Je kunt jouw toestel opsturen naar:
AD-Telecom, Eikenlaan 43, 7611AV te Aadorp

 

Wat voor een garantie zit er op mijn reparatie?

AD-Telecom geeft 12 maanden garantie op alle reparaties, zoals strepen in het scherm, touch-problemen of andere vergelijkbare problemen. Hou er echter rekening mee dat waterschade en val-schade niet onder deze garantie vallen. 

Op batterijen hanteert AD-Telecom garantieperiode van 6 maanden.

Moet ik voor reparaties een afspraak maken?

Omdat AD-Telecom een eenmanszaak is, kan het zijn dat Adriaan even van zijn plek is om klanten te bezoeken. Daarom werkt AD-Telecom uitsluitend op afspraak. Zo garandeert AD-Telecom u dat wij altijd de beste service verlenen. Klanten die een afspraak hebben gemaakt, gaan voor, wat betekend dat -in de meeste gevallen- je toestel sneller gerepareerd wordt op afspraak.

Heeft AD-Telecom ook accessoires en hoesjes?

AD-Telecom heeft accessoires op voorraad van alle gangbare modellen en merken. Ook kan AD-Telecom vrijwel elk type accessoire bestellen via onze leveranciers. Bestellingen worden geleverd binnen 2 werkdagen.

Is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig?

Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig voor winkel. 

KLANTENSERVICE

Waar kan AD-Telecom u mee helpen?

Bel AD-Telecom

0546 433091

●  Wij zijn helaas gesloten

WhatsApp met AD-Telecom

06 51 441 421

AD-Telecom reageert binnen 15 minuten

Bezoek AD-Telecom

Bekijk kaart

Eenvoudig te bereiken in Aadorp

AD Telecom

Eikenlaan 43
7611AV Aadorp

Maandag
9:30 - 18:00
Dinsdag
9:30 - 18:00
Woensdag
9:30 - 18:00
Donderdag
9:30 - 18:00
Vrijdag
9:30 - 18:00
Zaterdag
9:30 - 13:00
Zondag
Gesloten

Er zijn altijd voldoende parkeergelegenheden 

Maak afspraak

Veelgestelde vragen